Egypt 2008

20. leden 2009 | 10.38 | rubrika: Egypt-2008

1

Z Alexandrie jsme pokračovali tedy přímo na letiště Sharm el Sheikh, velmi známé mnohým turistům. Naše vystoupení bylo hlavní součástí programu aerosalónu a airshow AVEX 2008 (mimo Flying Bulls ještě vystupovala - mimochodem velmi dobře - místní vojenská akrobatická skupina Silver Stars). V rámci povinných treningových letů jsme létali náš program každý den před začátkem výstavy nad holiday resorty, kterých je všude kolem letiště víc než dost. Naše vystoupení zahájilo výstavu speciálním programem pro prezidenta Muhamada Husní Mubaraka (mimo jiné sám je bývalý pilot). Denně jsme pak startovali 2x, někdy byl trochu problém koordinovat vystoupení s přílety charterů, na řídicí věži však vše zvládali s klidem. Poslední 2 dny byla výstava otevřená i pro veřejnost. O tom, že svět je malý o náhodu tu není nouze nás přesvědčil šéf letiště z ukrajinské Dolinky u Kyjeva, (odkud jsme vloni startovali na akci Kyjev), který byl v Egyptě na dovolené a rád vyměnil návštěvu letiště za den polehávání po plážích. Ještě že slunce v Sharm el Sheiku vychází tak brzo, stíhali jsme tak aspoň ranní půlhodinku potápění nad korálovými útesy při východu slunce.

Pak už jen přelet známou trasou přes Kypr do Jaroměře.
 

žádné komentáře | přidat komentář | hodnocení: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 | 1.71 (7x)

foto :R.Máchová

12. leden 2009 | 18.26 | rubrika: Fotogalerie

DSCN0973w

Skupina kdesi nad Makedonii.Zlín OK-XRC je Jiří Saller-levé křídlo ve skupině.....

žádné komentáře | přidat komentář | hodnocení: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 | 2.67 (9x)

Konec roku....

12. leden 2009 | 16.42 | rubrika: Aktuality

H

Závěr sezóny 2008 se odehrál ve znamení tradičního předvánočního setkání, konaného tentokrát ve Dvoře Králové. Po klasicky nudném zhodnocení průběhu sezóny a promítání fotek došlo ke zlatému hřebu večera – konzumaci pečené husy. Soutěž o největšího jedlíka vyhrála Radka Máchová, těsně sledovaná Jirkou Vepřekem a bývalým vedoucím, Jiřím Tlustým, kteří si tak vyladili svoji gastronomickou formu na Vánoční svátky.

Těsně před Silvestrem jsme taky navštívlili na Slovensku Daniela Polonce (bývalé číslo 4 ve skupině), který se zotavuje po vážné autonehodě, kdy se snažil udělat několik kopaných výkrutů, zapomněl však, že nesedí v Z 50, ale v Oplu Corsa své ženy.

Vzhledem k tomu, že i v Jaroměři konečně napadnul sníh, čeká nás zimní spánek a příprava techniky na první tréningy v březnu 2009, při kterých plánujeme soustředění a zkušební lety s novými náhradníky.

Martin Nepovím

žádné komentáře | přidat komentář | hodnocení: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 | 1 (1x)

Egypt 2008

11. leden 2009 | 08.46 | rubrika: Fotogalerie

1

Skupina při prezentaci v Egyptě

žádné komentáře | přidat komentář | hodnocení: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 | 1.6 (5x)

Jiří Saller

11. leden 2009 | 08.44 | rubrika: Fotogalerie

LKJA070608JFS839ad[1]

Jiří Saler při vystoupení v sólu......

žádné komentáře | přidat komentář | hodnocení: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 | 1.92 (25x)

Manažer skupiny

10. leden 2009 | 23.28 | rubrika: Kontakt na skupinu

IMG_0012

Martin Nepovim
      Tel   : 
+420 573 335 319
      Fax   :                                                                    
+420 573 335 321
   Mobil  : 
+420 602 503 886
   Email  : 
martin.nepovim@flyingbulls.cz

VAT: 
 

CZ 69175489


 
Náš tým je většinu času na cestách, kontaktujte nás proto prosím na níže uvedeném mobilním telefonu.

Rádi Vám zašleme osobní, "na míru šitou" nabídku pro Vaši aeroshow. Těšíme se, že Vaše návštěvníky nadchneme naším vystoupením.
 

komentáře (1) | přidat komentář | hodnocení: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 | 1.67 (3x)

Zlín Z - 50LX

10. leden 2009 | 23.20 | rubrika: Letadla

Display62

ZLIN 50 LX

Skupina nyní používá čtyři letouny typu Zlín-50 LX. Tyto letouny byly vyrobeny leteckými závody Moravan Otrokovice (CZ). Letecké závody Moravan se již od roku 1934 zabývají velice úspěšně výrobou letadel a patří tak k nejtradičnějším podnikům v oblasti výroby letadel. Od roku 1934 opustilo produkční haly firmy Moravan více než 5500 tréninkových, sportovních, akrobatických a agrárních letounů. Již před 2. světovou válkou byla zahájena výroba akrobatických letounů. Nejúspěšnějším letounem tohoto období byl Zlín XII. Po 2. světové válce byl zahájením výroby série Zlín Trener položen základní kámen dalšího úspěšného vývoje akrobatických leteckých soutěží. Předběžný vrchol a zakončení tohoto vývoje tvoří letoun Zlín 50, který existuje v nejrůznějších variantách (M, LA, LE, LS, LX). Od roku 1976 dobyl tento letoun v nejrůznějších národních a mezinárodních soutěžích nespočet špičkových míst. Důkazem kvality a spolehlivosti těchto letadel je i skutečnost, že letadla společnosti Moravan létají ve více než 40 zemích světa.
 

typ:
ZLIN 50 LX (Jednosedadlovka)
jednoúčelový vysokovýkonný akrobatický letoun
 

 
     výrobce:
Moravan aeroplanes, Otrokovice, ČR

 
     rok výroby:
1992

 
technický popis:
délka:
6.678 m
výška:
1.985 m
rozpětí:
8.58 m
plocha křídla:
12.5 sqm
motor:
Lycoming AEIO 540 L1B5D
 
výkon:
300 PS
vrtule:
Mühlbauer MTV-9-B-C/C-200-15
celokovová skořepinová konstrukce draku dřevěná vrtule stálých otáček
 
palivo:
Avgas 100 LL

 
    váhy:
prázdná:
600 kg
maximální vzletová
(kategorie A) (N):
840 kg
maximální vzletová
pro akrobacii (A):
760 kg
poměr výkon/váha:
1HP/2kg

 
  výkony:
násobky:
+8G / -6G
max. rychlost:
337 km/h
max. cestovní rychlost:
260 km/h
maximální úhlová
rychlost klopení:
> 360°/sec
max. stoupavost:
14 m/sec.
Délka vzletu přes překážku 15m (od odbrždění do 15m výšky):
300 m
Délka přistání přes 15m překážku (do zastavení):
330 m
Délka dojezdu při přistání (od bodu dotyku do zastavení):
330 m
Délka dojezdu při přistání:
300 m
rychlost dosednutí:
105 km/h
Dolet:
520 km

Celokovový jednoplošný akrobatický speciál z Moravanu Otrokovice.

V r. 1973 bylo rozhodnuto postavit nový akrobatický stroj pro mistrovství světa v letecké akrobacii v roce 1976 v Kijevě. Projekt vypracoval tým vedený ing. Janem Mikulou. Vzhledem k požadavku na výkonný motor, který doma k dispozici nebyl, padla volba na americký motor Avco Lycoming AIO-540 o výkonu 191 kW (260 k). Vrtule byla od firmy Hartzell.
Zajímavostí jsou palivové nádrže. Hlavní nádrž o obsahu 60 litrů, umístěná před pilotem, nese jen nezbytně nutné množství paliva pro soutěže. Pro přelety byly vyvinuty přídavné snímatelné koncové nádrže.
První vzlet s prototypem provedl tehdejší šéfpilot Moravanu Vlastimil Berg 18. července 1975 (v.č. 0001 -tovární značkou OK-070).
Typem Z-50L vznikl první sériově vyráběný speciální akrobatický letoun na světě. Byl stavěn podle amerických stavebních předpisů FAR a dovoloval akrobatické obraty v provozních násobcích od +9g až do -6g. Zlin Z-50L byl v r. 1977 certifikován Státní leteckou inspekcí.


Následující verze:
V r. 1980 byla po certifikována verze Z-50LA s úpravami regulace otáček vrtule.
V roce 1981 byl do letounu Z-50 instalován silnější motor Textron Lycoming AEIO-540 o výkonu 224 kW (300 koní). Takto vznikla verze Zlín Z-50LS, která byla zalétána v červnu 1981. Dosahovala lepších výkonů i ve vertikálních polohách.
V průběhu osmdesátých let byla na verzi LS přestavěna větši
na letadel reprezentace.
Další verzí, která vznikla z původní "padesátky", je Zlín Z-50M s motorem Avia M-137AZ a vrtulí V-503A. jeho výkon byl 132 kW (180 koní), tedy nižší než americké Lycomingy, ale levnější. Bylo to dáno tím, že Z-50M měla nahradit starší Zlín Z-526AFS Akrobat Speciál. Prototyp Z-50M s výrobním číslem 0053 a tovární značkou OK-080 byl zalétán dne 25. dubna 1988. Celkem bylo vyrobeno osm kusů Z-50M.
Jen ve dvou prototypech vznikla verze Z-50LE na které byly zkoušeny úpravy křídla a snížení hmotnosti.
Poslední verze padesátky byla označena jako Z-50LX. Byla v roce 1991 na základě požadavků z Británie. Byla požadována integrace přídavných nádrží do křídel a zástavbu zařízení pro vyvíjení kouřového stopy za letounem. Bylo vyrobeno celkem sedm kusů Z-50LX v letech 1992-95. Na čtyřech Z-50LX létá i známá akrobatická skupina SKY BOX z Chrudimi.

Letoun Z-50 dosáhl řady úspěchů v mezinárodních soutěžích:

  • VIII. mistrovství světa v let. akrobacii (MSLA), Kijev,1976, Ivan Tuček, 3. místo, Z-50L
  • IX. MSLA, Hosín, 1978, I. Tuček, 1. místo, Z-50L

  • X. MSLA, Ohskosh, USA, 1980, M. Strossenreuther (SRN), 4. místo, Z-50L
  • XI. MSLA, Spitzrberg, NSR,1982, M. Strossenreuther (SRN), 3. místo, Z-50L
  • XII. MSLA, Békécsaba,Maďarsko,1984, Petr Jirmus, 1. místo, Z-50LS, M. Strossenreuther (SRN), 2. místo, Z-50L
  • XIII. MSLA, South Cernay, V.B.,1986, Petr Jirmus, 1. místo, Z-50LS
  • Mistrovství Evropy v letecké akrobacii 1975, Esbjerg, Dánsko, M. Strossenreuther (SRN), 1. místo, Z-50L
  • Mistrovství Evropy v letecké akrobacii 1977, Chateauroux, Francie, I. Tuček, 2. místo, Z-50L
  • Mistrovství Evropy v letecké akrobacii 1979, Punitz, Rakousko, M. Strossenreuther (SRN), Saller, P.Jirmus, 2.,3. a 4. místo Z-50L
  • Mistrovství Evropy v letecké akrobacii 1983, Ravena, Itálie, P. Jirmus, 1. místo, Z-50LS
  • Mistrovství Evropy v letecké akrobacii 1985, Č. Budějovice, P. Jirmus, 1. místo, Z-50LS

Letoun Z-50LS se značkou OK-IRG, na kterém dosáhl ing. Jirmus svých úspěchů, byl 17. vyrobeným strojem Z-50.
Na jiném Z-50LS (OK-GRB) vytvořil ing. Radomír Orlitaz košického aeroklubu světový rekord v čase stoupání do výšky 6000m (5.11.1986). Tento rekord vylepšil 15.11.1988 a přidal k němu ještě československý rekord ve výšce horizontálního letu.

Základní rozměry a výkony (Z-50 L)

Rozpětí křídla : 8 580 mm

Délka :

Hmotnost prázdného letounu :

Maximální vzletová hmotnost :

Nejvyšší rychlost v horiz. letu :

Dostup :

Dolet (dolet s přídavnými nádržemi na křídlech) : 180 km (640 km)

7 000 m

290 km/h

720 kg

570 kg

6 510 mm

žádné komentáře | přidat komentář | hodnocení: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 | 1.71 (17x)

Historie .....

10. leden 2009 | 22.55 | rubrika: Historie skupiny

Píše se rok 1992 a po desetileté odmlce se skupina akrobatických letců vrátila k pokračování skupinového létání pod názvem The Devils Of Unimax  ve složení:vedoucí skupiny Jiří Tlustý,levé křídlo Jiří Saller,pravé křídlo Božej Struž a slot Daňo Polonec.Jak létali a jak trénovali,kde všude byli se můžete podívat na videu,které mi poskytnul pan Jiří Tlustý..........

Jihlava 1994 sestava : vedoucí skupiny - Jiří Tlustý,levé křídlo Jiří Saller,pravé křídlo Božej Struž a slot Daňo Polonec 

Jihlava 1994 sestava : vedoucí skupiny - Jiří Tlustý,levé křídlo Jiří Saller,pravé křídlo Božej Struž a slot Daňo Polonec 

SKY BOX v italské AMBRI na Aeroshow 1......

SKY BOX v italské AMBRI na Aeroshow 2......

Historie skupiny pohledem Radky Máchové

Již v roce 1960 byl na malém letišti v Chrudimi, asi 100 km východně od Prahy položen základní kámen letecké mistrovské třídy akrobatických letových formací. Přátelé Tlustý, Struž, Bezák a Klimenda založili skupinu letecké akrobacie "Box Trener" a začali na nejlepších sportovních letounech šedesátých let značky "Zlín Trener" trénovat akrobatické formace s vysokou precizností. Již první veřejné vystoupení skupiny "Box Trener" nadchlo jak diváky tak odborníky. Už tehdy prováděli piloti perfektně veškeré elementy sólové akrobatiky v akrobatických letových formacích, pouze s minimálními odstupy mezi jednotlivými letouny. Zvláštní součástí vystoupení byl již tehdy tzv. "zrcadlový let".

Během velmi krátké doby se stalo umění tohoto týmu pojmem i daleko za hranicemi Československa a "Box Trener" dostával četná pozvání na významné evropské letecké show. I přes velký zájem mezinárodních pořadatelů, získat tým leteckých akrobatů pro nejrůznější vystoupení v celé Evropě, znesnadňovali českoslovenští státní činitelé letcům jejich činnost a nakonec musela letka - i přes nejvyšší ocenění FAI - Diplome dęHonneur - v roce 1982 létání ukončit.

V roce 1989 ? v Československu to byl rok politických a společenských změn - se skupina s podporou firmy Unimax probudila k novému životu a začala po přejmenování na "Unimax Devils" novou éru na letounech typu "Zlín 50". V roce 1990 došlo v týmu ke změnám. Piloti Tlustý a Struž získali podporu v osobě známého pilota Jiřího Sallera ? akrobata v kategorii jednotlivců a leteckého esa Daniela Polonce.

V roce 1990 dostala skupina také nového sponzora. Firma NTC Chrudim a.s. dala k dispozici nové letouny typu Zlín 50 LX a s těmito letouny a s novým manažerem skupiny, ing. Martinem Nepovimem začal pod jménem "SKY BOX" mezinárodní vzestup týmu. Nové jméno týmu bylo odvozeno od speciální letecké akrobatické formace, která se v odborném žargonu nazývá "Box" nebo také "Diamant". V roce 1997 dostala skupina nového pilota, ing. Miroslava Krejčího, který převzal místo Božeje Struže, který se ze zdravotních důvodů musel vzdát létání. Činnost skupiny podporují rovněž firmy DOVA Export Import a Airtrade Aircraft Sales.

Rok 1999 byl rokem první cesty letecké akrobatické skupiny do Asie. Účast na FAI World Grand Prix of Aviation přivedla piloty do Japonska a Číny. V Číně získal SKY BOX jako první povolení proletět Tienmenským skalním obloukem ve vertikální formaci. Skalní oblouk je zhruba 30 m široký a 90 m vysoký. Tento letecký mistrovský kousek se samozřejmě stal senzací FAI World Grand Prix a přinesl týmu světovou publicitu.

Skupina vyhrála FAI World Grand Prix v Neuchâtel v roce 1998 a v Zhang Jia Jie v roce 1999 a v roce 2000 získala 3. místo ve 2. sérii FAI World Grand Prix.

V roce 2001 byla skupina přijata do velké rodiny firmy Red Bull a dostala nové jméno "Flying Bulls Aerobatics Team". Tímto partnerstvím začíná přátelství a úzká spolupráce se společností Flying Bulls GmbH a vynikajícím sólopilotem Peterem Besenyei z Madęarska. V květnu 2001 při letecké show AERO ve Friedrichshafenu se tým poprvé představuje veřejnosti v novém outfitu.

Ve stejném roce vyhrává Flying Bulls Aerobatic Team FAI NIPPON GRAND PRIX v Motegi v Japonsku v kategorii akrobatických leteckých formací a stává se tak vedoucím týmem FAI World Grand Prix.


V roce 2002 skončil s činností ve skupině její  zakladatel   Jiří Tlustý  a po více jak čtyřiceti letech předal pozici leadera Ing. Radoslavě Máchové. V nové sestavě skupina začala předvádět i nový program. Po Evropě, Japonsku  a Číně  předvádí skupina své umění i na Středním Východě - ve Spojených Arabských Emirátech a také v Saudské Arabii. V roce 2006 pak na zatím  největším turné po zemích středního východu zahajuje sezonu již koncem února vystoupením ku příležitosti  otevření motoristické sezony Grand Prix F1 v Bahrainu, dále pokračuje  v Abu Dhabi v Arabských Emirátech, Kuwaitu, Qataru - Doha, Saudské Arábii -Riyadh, Jeddah a Jordánsku v Ammánu. Turné končí dvojím vystoupením nad pláží v Larnace na Kypru. Cestou zpět přes řecké ostrovy, Sicílii a severní Afriku létá jako jedinný civilní účastník  na největším leteckém show roku 2006 AIRE 06 ve Španělsku.  Po návratu je dokončen výcvik nového pilota a na pozici slot  je zařazen  Ing. Jiří Vepřek.  Zbytek sezony 2006 již skupina létá v novém složení : Ing. Radoslava Máchová - leader, Ing. Miroslav Krejčí - pravé křídlo, Jiří Saller - levé křídlo a Ing. Jiří Vepřek - slot

žádné komentáře | přidat komentář | hodnocení: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 | 2 (16x)

Sestava skupiny....

10. leden 2009 | 22.49 | rubrika: Současný team

333

Maximální disciplína, koncentrace, důvěra a schopnost týmové práce jsou základní předpoklady úspěchu skupiny Flying Bulls Aerobatics Team. Čtyři piloti, často označováni jako "vzdušní akrobaté", splynou při svých leteckých vystoupeních v jednotný celek.
Skupina se skládá ze vynikajících a mezinárodně renomovaných pilotů. Ing.Radka Máchova,  Jiří Saller, ing.Jiří Vepřek a ing. Miroslav Krejčí dohromady nalétali již více než 35000 letových hodin. Od srpna 2002 máme v týmu novou členku – Radku Máchovou. Po dlouhém tréninku převzala pozici lídra. Jiří Tlustý je nám se svými dlouholetými zkušenostmi a znalostmi samozřejmě i nadále k dispozici a poskytne nám svou podporu v choreografii a v sestavování nových leteckých figur a elementů ve formacích. Muži přijali Radku do týmu s velkou radostí a podporují "lady" s obrovským nadšením. Za technický stav letadel a tím i za bezpečnost týmu zodpovídá ve velké míře mechanik týmu Miloš Šprenar. Doprovází skupinu při každé aeroshow, aby letadla řádně připravil na vystoupení a okamžitě odstranil případné technické problémy. Neustále na cestách v záležitostech skupiny je její manažer ing. Martin Nepovim, který má kromě obchodní stránky na starost také přípravné činnosti při účasti týmu na leteckých show.
 

foto :Jaroslav Lobaz

DSC_0271

ing. Radka Máchová - vedoucí pilot  skupiny

Datum narození: 14.01.1949
vdaná, 2 synové
 Absolvovala Vysokou školu dopravní v Praze, specializaci letectví a letecká doprava, kde v roce 1971 získala pilotní licenci a v roce 1976 začala s leteckou akrobacií. Několik let byla s Jiřím Sallerem členkou Československého národního družstva letecké akrobacie. Ve své profesi managera letecké dopravy získala zkušenosti   provozem letadel a to jak dopravních, tak tkz. Business a s řízením letecké společnosti.
Od roku 2001 trénuje spolu s týmem Flying Bulls Aerobatic Team a koncem roku 2002 převzala po Jiřím Tlustém pozici vedoucího skupiny - lídra.. Tým si ji cení jako zkušenou a jistou pilotku.
Spolu s Miroslavem Krejčím  létá v zrcadlovém letu přemet a Appache Roll.

Zájmy: fotografování, potápění, lyžování a cestování. Má ráda veškerou dobrou hudbu.

334

Jiří "Sally" Saller - ve skupině létá na levém křídle

Datum narození: 17.9. 1952, ženatý, 2 dcery

Narozen v den letectva na letišti v Hradci Králové, nemohl se stát ničím jiným než pilotem. S nalétanými více jak 6450 hodinami, z čehož tvoří více než polovinu akrobatické lety, patří Jiří k jedněm z nejzkušenějších akrobatických pilotů na světě. Byl dlouholetým členem československého národního družstva letecké akrobacie. Je mistrem Evropy družstev z roku 1985 a získal 3. místo v hodnocení jednotlivců. Jiří létá od roku 1990 levé křídlo a  "provádí válení sudů" kolem letadel v zrcadlovém letu ( Appache Roll) a spolu s Miroslavem Krejčím vstřícný let.
Svůj volný čas tráví nejraději na chatě, v překrásné přírodě, daleko od hluku a hektiky a letadel...

DSC_0251

ing. Miroslav Krejčí - ve skupině létá na pravém křídle
 

Datum narození:8.3.1956
svobodný!

Miroslav je absolventem Českého vysokého učení technického – obor kybernetika. Je počítačovým expertem se specializací na letové simulátory. Je leteckým instruktorem s oprávněním ke zkušebním letům a byl rovněž členem Českého národního družstva v přesném létání. Jako zalétávací pilot se podílí na vývoji nových letadel kategorie UL (Microlight), S více jak 2700 letovými hodinami je zkušeným členem týmu od r. 1997. Létá na pozici pravé křídlo. Spolu s Radkou Máchovou létá zrcadlový let – přemet a Appache Roll a spolu s Jiřím Sallerem vstřícný let.
Má rád všechno, co souvisí s létáním a letectvím.

DSC_0279

ing. Jiří Vepřek - ve skupině létá na pozici slot
 

Datum narození: 13.12. 1959 ,
Ženatý, dvě děti - dcera a syn

Jiří je absolventem Českého Vysokého učení technického v Praze - obor strojírenství. Pracuje jako jednatel firmy na výrobu zakázkových strojů svýstižným názvem SKV elektronika a mechanika. Je leteckým instruktorem na motorových letounech i na větroních, stavitelem dvou ultralehkých letadel. Spolu se svojí ženou Janou tvoří skutečnou leteckou rodinu. Jana je Mistr Světa z r. 2005 v plachtění ve standardní třídě a několikanásobná mistryně republiky, syn Jan je rovněž propadl letectví a je držitelem pilotní licence na větroně. Rovněž má zkušenosti se sólovou leteckou akrobacii, kdy byl členem českého národního družstva a juniorským mistrem republiky. S více jak 1450 letovými hodinami se po náročném výcviku stal koncem roku 2006 členem týmu. Létá na pozici slot. Ve volném čase se věnuje leteckému modelářství - létání s RC modely a dobře, cyklistice, tenisu a jako obyvatel podhůří i sjezdovému i běžeckému lyžování.

DSC_0311


Miloš Špreňar - ve skupině zastává funkci mechanika

Datum narození: 21.9.1955, pyšný otec jedné dcery

Miloš dlouholetým a velmi ceněným hlavním mechanikem týmu. Kromě toho je testovací pilot a letecký učitel na ultralehkých letadlech. Jako by toho nebylo dost, je také zodpovědný za opravy a přezkušování letadlových motorů Rotax. Miloš je náš expert přes techniku, který se svou dlouholetou zkušeností a perfekcionismem umožňuje bezpečný a beznehodový provoz letadel týmu. K jeho zalibám patří vedle techniky také krásné ženy, příroda a turistika.

IMG_0012

Martin Nepovim - manažer skupiny


Datum narození: 15.9.1967, ženatý, 2 děti (dcera a syn)

Vystudoval obor výroba letadel a vlastní firmu Airtrade. Od roku 1990 je manažerem týmu. Zodpovídá za celou obchodní agendu a veškeré "papírování" před a po vystoupeních skupiny na aeroshow. Sám je vynikajícím pilotem, který létá na všem od ultralehkých letounů až po dvoumotorová letadla a samozřejmě ovládá také akrobatické létání. Zájmy: všechno, co má motor (vyjímka: domácí a kuchyňské přístroje apod.) a dlouhé vycházky se svým psem.

 

komentáře (2) | přidat komentář | hodnocení: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 | 1.95 (19x)

Foto : p.Miloš Jenčík

24. srpen 2008 | 10.59 | rubrika: Dobersberg 2009

...a jak mi Miloš napsal cituji " .... předvedení  sklidilo největší potlesk na tomto leteckém dni." Gratuluji!!!!

002

001

003

004

005

006

007

008
 

žádné komentáře | přidat komentář | hodnocení: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 | 2.05 (20x)